nu s-a terminat?

on June 27, 2011 in Sub lupă, Turism local

Povestisem, pe 24 iunie, ce am păţit la mare, când, dincolo de păcăleala afişată pe un site de booking, patroana hotelului ne-a siderat cu atitudinea agresivă care a culminat cu “să nu vă mai prind pe aici!”. De parcă… De parcă.

Am avut inspiraţia să ne întoarcem, pentru a recupera factura anulată. Am primit doar check out-ul semnat de ambele părţi.

Azi, Maria primeşte un mail de la booking. com, în care scrie:

Stimată Doamnă,
Hotelul ne-a anunţat că nu aţi sosit la hotel la data de check-in a rezervării dvs..
Preţul total al anulării:  € 50

*

Nu.
Evident că nu o să lăsăm lucrurile aşa.
Okeeii… Să vedem ce putem face.

14 Responses to “nu s-a terminat?”

  1. dada dadada says:

    Cat tupeu!

  2. Dara says:

    Repet: Doamne, ce jeg uman!!!

  3. Ema says:

    Imi permiti sa “sheruiesc” pe net patania ta?

  4. Madalina says:

    Asta e deja nesimtire . Lor ar trebui sa le fie rusine . Mda . Tanti aia nu s-a lecuit

  5. Madalina says:

    Sa aiba omul un concediu linistit .

  6. Oana says:

    inca nu s-a terminat? cat de departe poate sa mearga “doamna”?

  7. George says:

    Nu trebuie decat sa le scrieti celor de la booking.com – sa le dati numarul rezervarii si sa le explicati ce s-a intamplat. Iar ea nu are cum sa va traga banii de pe card daca nu a facut “preautorizarea”.
    Sistemul celor de la booking.com e idiot.
    Iar tara noastra plina de asemenea specimene “realizate”.

    • Manon says:

      Buna, George, si multumesc. Preautorizarea se face din booking.com. A fost facut, ne-au trimis preautorizarea. Am trimis mail in care am explicat ce s-a intamplat, am atasat scan-ul check-out-ului. O sa vedem. Insa am auzit lucruri nasoale si despre booking.com. Sa speram ca nu se adeveresc.

  8. George says:

    Preautorizarea o face madame “shine” nu cei de la booking.com. Astia de la booking au sute de mii de rezervari pe zi – nu stau sa verifice fiecare card (ca urmare poti sa faci rezervare cu un card pe care nu ai bani sau poti sa treci in date un cvc gresit). Cea de la hotel nu are posibilitatea sa le transmita celor de la booking decat ca ati venit sau nu ati venit. Ca urmare ea a transmis ca nu ati aparut (ca sa nu plateasca comisionul de 15% catre ei). Iar astia de la booking acum verifica rezervarea ca sa se asigure ca hotelul nu le da “teapa”. Sfatul meu este ca de acum incolo sa iti cauti camera pe booking – dar dupa ce gasesti sa suni direct la hotel si sa mentionezi ca ai gasit disponibiliatate pe booking. In 99 % din cazuri o sa iei camera la un pret mai mic decat pe booking. 

Leave a Reply to Manon