Aşadar, să ne întoarcem la oaie…
Din punctul de vedere al mamei ovidia, reclama la kandia este precum o balenă mare, eşuată la mal. Fantastică la privit, căci de câte ori ai ocazia să vezi o aşa măreţie, însă condamnată definitiv la decedare, deoarece nimeni n-o poate sminti de pe loc şi întoarce în apa ei.
Deci, în zadar.
Acum, eu nu vreau să-mi ridic în cap a combatere prietenii, care sunt, şi masculi, şi tineri (deci horni) şi specialişti în reclame, deci mă justific: A folosi conotaţii sexuale în reclamele pentru ciocolată este ok. Însă, cei care se suflecă să facă treaba, nu trebuie să uite că sexul (actul sexual în sine, căci el este prezentat în spot) implică, pe lângă gâfâiala tradiţională, măruntă şi cu bun simţ, şi miros, şi păr (capilar, pubian etc), şi sudori, şi sunete.
Acum: sunt perfect de acord să văd scene fierbinţi în reclamele la ciocolată, cu un singur amendament…să se oprească la preludiu!… Pentru ca să se lipească de retină, să te incite, să te aprindă…Şi să te lase aşa!
Reclama la care mă refer îmi stârneşte, nu poftă, ci repulsie.
Mă scoate din convenţie copulaţia ălora, îmi aduce aminte de gusturi care trebuie să rămână pe terenul lor, nu să năvălească în memorie, puse pleaşca pe imaginile cu ciocolată…! Căci sexul miroase a sex, dragi prieteni, dacă vrem să aibă miros de palmolive, atunci facem o gargară cu săpun, în loc de!
Sigur nu fac parte din targhetul care foloseşte kandia în timp ce, eu mulţumindu-mă s-o folosesc până la.
…Aceeaşi senzaţie de repulsie mi-a fost provocată şi de spotul în care cipsurile alea se împerecheau cu o fleică de bacon, dând naştere la mai multe… pungi. Gimme a break!